خانه

ساخت وبلاگ

ايده هاي ماکان آريا پارسا چگونه اجرا شد؟

 

وقتي ايده اي به ذهنتان مي رسد آشپزي مي کنيد. شايد صبح زود، سر کار رفتن يا پياده روي و ورزش!

 

احتمالاً ايده هايي داريد و تماشاي بيرون آمدن آنها واقعاً سرگرم کننده است. شايد او از اجراي آنها مي ترسيد، غافل از اينکه بسياري از مشاغل و اختراعات مهم اغلب از اين ايده هاي به ظاهر درخشان در تاريخ سرچشمه مي گيرند.

https://influence.co/karmandandolat/about

 

https://www.stageit.com/karmandandolat

 

 

 

ايده هاي شما ارزشمند است. اما اين بدان معناست که هر فکري به ذهن شما خطور مي کند، بهتر است بگوييم که شايد همان فکر در پاسخ به چيزي بوده است که مدت ها به دنبال آن بوديد و اکنون پاسخ از طريقي به ذهن شما رسيده است، پس بايد قدردان چنين افکاري و براي آن ارزش است.

https://www.wallpaperfusion.com/Members/eleapars/454105/

 

https://coolors.co/u/eleapars

 

https://rabbitroom.com/members/eleapars/profile/

 

 

 

ممکن است ايده خوبي باشد، اما مي تواند به خوبي کار کند. در واقع بين يک ايده کارآفرينانه و يک فرصت کارآفريني تفاوت وجود داشت. بيشتر اوقات، ايده کاملاً خوب و درست است، اما اجراي آن با مشکلات زيادي همراه است. بنابراين مهم است که روحيه کارآفريني را دنبال کنيد.

https://www.drupalgovcon.org/user/120816

 

https://coderwall.com/karmandandolat

 

https://hashnode.com/@eleapars

 

https://www.zazzle.com/mbr/238300016585196492

 

https://parsianmag.netboard.me/

 

https://disqus.com/by/parsianmag/about/

 

 

http://kabipanel.xobor.de/u158_fanpnu.html

 

 

اگر نمي توانيد در اين راه شکست بخوريد، از تجربيات بهترين مديران و کارآفرينان استفاده کنيد. دکتر ماکان آريا پارسا مدير عامل 36 ساله هلدينگ پندار و زيرمجموعه آن از جمله افرادي است که اين روزها در اجراي درست ايده آموزش مجازي براي گيمرها به موفقيت هاي چشمگيري دست مي يابد.

چگونه ايده خود را اجرا کنيم؟

 

ترس از اجراي ايده هاي ناب را کنار بگذاريد. اگر با برنامه پيش برويد، به آنچه در ذهن داريد مي رسيد. به ياد داشته باشيد که اگر شما ايده هاي خود را دنبال نکنيد، شخص ديگري اين کار را انجام مي دهد و پس از مدتي ممکن است دلش براي شما تنگ شود!

به تحقيق

https://fundrazr.com/profiles/karmandandolat-karmandandolat

 

 

 

چه کسي يک ايده تجاري فعلي را تشخيص داد. وقت آن است که رها کنيم و ادامه دهيم. اما به چه معنا است؟

 

ابتدا به اين سوال پاسخ دهيد که آيا ايده شما پتانسيل موفقيت دارد يا خير، قبل از هر اقدامي بايد اجراي ايده خود را ارزيابي کنيد.

 

براي موفقيت يک کسب و کار کوچک، بايد يک مشکل را حل کند يا آنچه را که بازار به آن نياز دارد و مي خواهد ارائه دهد. راهي براي شناسايي نياز وجود دارد که شامل تحقيق، آزمايش و خط است.

http://salambanoo.niloblog.com/p/13/%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

https://experiment.com/users/kkarmandandolat1

 

 

هنگام بررسي بازار بايد به سوالات زير پاسخ دهيد:

 

آيا نيازي به محصولات و خدمات مورد انتظار شما وجود دارد؟

 

چه کسي به آن نياز دارد؟

 

آيا شرکت هاي ديگري وجود دارند که محصولات و خدمات مشابهي را ارائه مي دهند؟

 

رقابت با آنها چه حسي دارد؟

 

https://experiment.com/users/ffaragirfpe

 

https://logopond.com/faragirfpe/profile/534990/?filter=&page=

 

https://hypothes.is/users/faragirfpe

 

 

https://www.wishlistr.com/profile/fanpnu

 

https://knowyourmeme.com/users/fanpnu

 

https://www.goodreads.com/user/show/148259733-fanpnu

 

 

 

چگونه موقعيت کسب و کار خود را پيدا مي کنيد؟

يک چک ليست تهيه کنيد

 

گام مهم بعدي پس از ارزيابي يک ايده، تهيه يک ليست کامل از تمام کارهايي است که بايد انجام دهيد. شما بايد فهرستي از الزامات براي اجراي پروپوزال ارائه دهيد. به عنوان مثال، ايده شما ممکن است راه اندازي يک فروشگاه خاص باشد، در اين صورت اولين چيزي که بايد به آن فکر کنيد اين است که چگونه سرمايه خود را افزايش دهيد. به خريد يا اجاره فروشگاه فکر مي کنيد؟ هزينه خريد اقلام در فروشگاه چقدر است؟

https://www.stageit.com/eleapars

 

https://www.drupalgovcon.org/user/120841

 

https://coderwall.com/eleapars

 

http://salambanoo.sitearia.ir/post-359119.html

 

 

ممکن است براي انجام اين کار پس انداز داشته باشيد يا ممکن است نياز به درخواست وام داشته باشيد. اما پس از سرمايه گذاري بايد به سراغ مجوزهاي قانوني برويد. دريافت مجوزهاي لازم نيز بايد در اين ليست گنجانده شود. سپس به نيروي انساني، منابع ويژه و ... نياز داريد. وقت آن است که آن را آماده کنيد.

https://www.drupalgovcon.org/user/120826

 

https://coderwall.com/faragirfpe

 

http://salambanoo.monoblog.ir/post-22.html

 

 

 

طرح

 

براي اجراي يک ايده، به يک نقشه راه دقيق نياز داريد. داشتن يک طرح تجاري مي تواند ايده شما از مرحله راه اندازي و تاسيس کسب و کار تا رشد آن باشد. يک برنامه براي همه مشاغل جديد ضروري است.

 

https://p-tweets.com/fanpnu

 

https://nootheme.com/forums/users/fanpnu/

 

 

 

https://www.magcloud.com/user/fanpardazann

 

https://hub.docker.com/u/fanphdac

 

https://www.zazzle.com/mbr/238575047115504656

 

با تصميم گيري و راهنمايي کارشناسان در اين راه مي توانيد برنامه خود را مشخص کنيد. همانطور که در مرحله ليست ليست گفتيم، مشخص کنيد که آيا قصد داريد اسپانسر داشته باشيد يا پس انداز خود را براي جمع آوري بودجه لازم. يا حتي ممکن است مجبور شويد از کسي وام بگيريد.

يک ساختار تجاري را انتخاب کنيد

http://kabipanel.xobor.de/u155_faragirfpe.html

 

https://www.wishlistr.com/profile/faragirfpe

 

https://knowyourmeme.com/users/faragirfpe

 

https://www.goodreads.com/user/show/148244225-faragirfpe

 

 

آيا کسب و کار شما مي تواند خصوصي باشد يا شرکتي؟ شرکت با مسئوليت محدود يا شرکت سهامي؟

 

در واقع هويتي که براي شغل خود انتخاب مي کنيد بر اساس نام شرکت، مسئوليت هاي شما و نحوه پرداخت ماليات بر آن است. با گذشت زمان، با رشد و تکامل کسب و کار شما، سانتو آن ممکن است يک ارزيابي مجدد را بررسي کند. پس بد نيست از يک مشاور حرفه اي بخواهيد و با اين همه پيچيدگي کار کنيد.

 

دکتر آريا پارسا نيز مشاور حرفه اي بازرگاني مي شود. او افتخار مي کند که مي تواند با توصيه هاي لازم به افرادي که تازه شروع کرده اند کمک کند. او حتي از تجربه بزرگ استفاده مي کند

https://www.longisland.com/profile/eleapars

 

https://www.theoutbound.com/eleapars

 

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 226 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 1:38

کانال آپارات ماکان آريا پارسا

 

وقتي ناگهان ايده اي به ذهنتان خطور مي کند آشپزي مي کنيد. شايد اولين صبح که سر کار مي رويد يا در حين پياده روي و ورزش!

 

گام مهم بعدي پس از ارزيابي ايده، تهيه يک چک ليست کامل از تمام کارهايي است که بايد انجام دهيد. براي اجراي ايده بايد چک ليستي از الزامات ارائه دهيد. به عنوان مثال، ايده شما ممکن است راه اندازي يک فروشگاه خاص باشد، در اين صورت اولين چيزي که بايد به آن فکر کنيد اين است که چگونه سرمايه جذب کنيد؟ آيا قصد خريد يا اجاره فروشگاه را داريد؟ هزينه خريد اقلام در فروشگاه چقدر است؟

شايد ايده هايي به ذهنتان خطور کند، و ديدن او که آن را انجام مي دهد، واقعاً سرگرم کننده است. ممکن است از اجراي آنها بترسيد، غافل از اينکه تجارت بزرگ و اختراعات مهم تاريخي اغلب از اين ايده هاي به ظاهر ساده سرچشمه مي گيرند.

 

 

ممکن است ايده خوبي باشد، اما ممکن است کارساز نباشد. در واقع، تفاوت هاي زيادي بين يک ايده کارآفرينانه و يک فرصت کارآفريني وجود دارد. اغلب اين ايده به اندازه کافي خوب و صحيح است، اما اجراي آن با مشکلات زيادي همراه است. بنابراين مهم است که به دنبال فرصت هاي کارآفريني باشيد.

ايده هاي شما ارزشمند است. البته اين بدان معنا نيست که هر ايده اي که به ذهن شما مي رسد ايده خوبي است، بلکه به اين معني است که همان ايده ممکن است پاسخي به چيزي بوده باشد که مدت ها در جستجوي آن بوديد و اکنون پاسخ به آن رسيده است. ذهن خود را به نوعي، بنابراين شما بايد قدر و ارزش آن ايده ها.

 

اگر نمي خواهيد در اين راه شکست بخوريد، از تجربيات مديران ارشد و کارآفرينان استفاده کنيد. دکتر ماکان آريا پارسا 36 ساله و مديرعامل هلدينگ پارس معتقد است زير گروه خود يکي از افرادي است که اين روزها با اجراي درست ايده آموزش الکترونيکي به موفقيت هاي چشمگيري دست يافته است.

چگونه ايده خود را اجرا کنيم؟

 

ترس از اجراي ايده هاي ناب را کنار بگذاريد. اگر با برنامه پيش برويد، به آنچه در ذهن داريد دست خواهيد يافت. به ياد داشته باشيد، اگر شما افکار خود را دنبال نکنيد، شخص ديگري اين کار را انجام خواهد داد و پس از مدتي ممکن است دلش براي شما تنگ شود!

يک جستجو انجام دهيد

 

اکنون که يک ايده تجاري داريد. وقت آن است که آن را رها کنيد و ادامه دهيد. اما به چه معني است؟

 

ابتدا به اين سوال پاسخ دهيد: آيا ايده شما پتانسيل موفقيت دارد؟ قبل از هر اقدامي بايد امکان سنجي ايده خود را ارزيابي کنيد.

 

براي موفقيت يک کسب و کار کوچک، بايد مشکلي را حل کند، نيازي را برآورده کند يا آنچه را که بازار به آن نياز دارد و مي خواهد ارائه دهد. راه هاي مختلفي براي تعيين نياز وجود دارد، از جمله تحقيق و آزمون و خطا.

 

هنگام بررسي بازار بايد به سوالات زير پاسخ دهيد:

 

آيا نيازي به محصولات و خدمات مورد انتظار شما وجود دارد؟

 

چه کسي به آن نياز دارد؟

 

آيا شرکت هاي ديگري هم اکنون محصولات و خدمات مشابهي را ارائه مي دهند؟

 

رقابت با آنها چگونه است؟

 

چگونه کسب و کار شما جايگاه خود را در بازار پيدا خواهد کرد؟

يک چک ليست تهيه کنيد

 

دکتر آريا پارسا به عنوان يک مشاور حرفه اي بازرگاني نيز شناخته مي شود. او به توانايي خود در کمک به افرادي که تازه شروع کرده اند با توصيه هاي لازم افتخار مي کند. او حتي از تخصص مديران ارشد براي رشد کسب و کار خود استفاده کرد.

برند خود را انتخاب و ثبت کنيد

 

ممکن است پس انداز داشته باشيد تا خودتان اين کار را انجام دهيد يا ممکن است نياز به درخواست وام داشته باشيد. اما بعد از پايتخت بايد به سراغ مجوزهاي قانوني رفت. اخذ مجوزهاي لازم نيز بايد در اين چک ليست گنجانده شود. سپس به نيروي انساني، منابع ويژه و ... نياز داريد. وقت آن است که آنها را آماده کنيم.

 

طرح

 

براي اجراي يک ايده به يک نقشه راه دقيق نياز داريد. داشتن يک طرح تجاري مي تواند ايده شما را از راه اندازي تا رشد کسب و کار هدايت کند. داشتن چنين برنامه اي براي همه مشاغل جديد ضروري است.

يک برند خوب مي تواند کسب و کار شما و ابعاد آن را به خوبي نشان دهد، پس در انتخاب آن بسيار دقت کنيد. هنگام بررسي گزينه هاي برندسازي، تمام معاني ممکن را در نظر بگيريد، سپس نام مورد نظر خود را انتخاب کنيد. هنگامي که بهترين نام را انتخاب کرديد، بايد بررسي کنيد که آيا در حال حاضر کسب و کاري با آن نام وجود دارد يا خير. اگر نه، نام داده شده را وارد کنيد.

تيم خود را آماده کنيد

 

شما مي توانيد با مشاوره و راهنمايي کارشناسان از اين طريق برنامه اي براي خود تعريف کنيد. همانطور که در مرحله آماده سازي چک ليست گفتيم، حتما مشخص کنيد که قصد داريد اسپانسر داشته باشيد يا پس انداز خودتان براي تامين سرمايه لازم. يا حتي ممکن است لازم باشد از کسي وام بگيريد.

يک ساختار تجاري را انتخاب کنيد.

https://www.aparat.com/drmacanariaparsa/

 

آيا مي خواهيد شرکت شما مالکيت خصوصي يا شرکتي باشد؟ شرکت با مسئوليت محدود يا شرکت سهامي؟

 

در واقع هويتي که براي کسب و کار خود انتخاب مي کنيد بر نام کسب و کار، مسئوليت هاي شما و نحوه پرداخت ماليات شما تأثير مي گذارد. با گذشت زمان، با رشد و تغيير کسب و کار شما، ساختار آن ممکن است با ارزيابي مجدد تغيير کند. پس بد نيست با اين همه پيچيدگي با يک مشاور کسب و کار حرفه اي مشورت کنيد.

 

 

 

اگر مي خواهيد کارمنداني را استخدام کنيد، اکنون زمان شروع است. ابتدا هر موقعيت شغلي و مسئوليت را به درستي طراحي و تعريف کنيد. سپس افراد و کارشناسان مناسب را براي اين کار با دقت انتخاب کنيد.

کسب و کار خود را تبليغ کنيد

 

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 ساعت: 18:04

آيا ايمپلنت دندان باعث سرطان مي شود؟

ايمپلنت دندان به عنوان بهترين روش براي جايگزيني دندان شناخته مي شود و اين درمان داراي بيشترين طول عمر و استحکام در بين ساير درمان هاي بي دنداني مي باشد. در اين درمان پايه اي کاملا سازگار با بدن از جنس تيتانيوم در درون فک قرار داده مي شود و اين پايه به استخوان فک جوش مي خورد. حال ممکن است برخي شايعاتي در مورد ايمپلنت شنيده باشيد و براي شما سوال شده باشد که آيا ايمپلنت دندان باعث سرطان مي شود؟

آيا ايمپلنت دندان باعث سرطان مي شود؟

خير. اگر شک و ترديدي در مورد سرطانزا بودن ايمپلنت داريد بايد بگوييم که اصلا نيازي به نگراني وجود ندارد. طبق مطالعات انجام شده ايمپلنت و کارسينوماي دهان هيچگونه رابطه اي با يک ديگر ندارند و طبق مطالعات انجام شده در آمريکا درصد اين احتمال ?.????? اعلام شده است و از آنجايي که درصد اين اتفاق کمتر از حتي يک دهم درصد است ، اصلا احتياجي به نگراني وجود ندارد. براي کسب اطلاعات کامل درباره ايمپلنت و قيمت انواع برند هاي ايمپلنت مي توانيد به لينک زير مراجعه فرماييد.

قيمت ايمپلنت دندان

سرطان و ايمپلنت

به طور کلي قبل از انجام ايمپلنت دندان معاينات لازم ، بررسي عکس ها و سوابق پزشکي انجام مي شود و تمامي موارد عوارض احتمالي بررسي  مي شود و گزارش مي شود. گرچه احتمال اين موضوع بسيار پايين مي باشد اما به طور کلي در صورت سابقه احتمالي ضروري است که پزشک خود را در جريان بگذاريد. عوامل مهمي که در اين مورد بايد در نظر گرفته شود مصرف الکل و سيگار ، ژنتيک و سوابق است و اين موارد عوامل موثر و مهم در سرطان هاي دهاني است.

کارسينوماي دهان چيست ؟

کارسينوماي دهان به سرطان دهان در ناحيه هاي  زبان ، لثه ، کام سخت و کف دهان  ايجاد شود گفته ميشود و به آن oral cancer  گفته مي شود. به طور کلي اين نوع سرطان در افراد 40 سال به بالا ايجاد مي شود اما امروز در بين جوانان به علت استفاده از سيگار و تنباکو بالاتر رفته است.

مهم ترين عامل در کارسينوماي دهان مصرف بيش از اندازه الکل و دخانيات مي باشد که بيش از ?? درصد از اين نوع سرطان به اين مورد مربوط مي شود. در ? درصد ديگر در کارسينوماي دهان عوامل ديگري همچون ژنتيک ، روش نادرست زندگي ،  عفونت و مشکلات دهان و دنداني مي باشد.

آيا سرطان مي توانيد از عوارض و خطرات ايمپلنت باشد ؟

طبق گفته هاي بالا اين مورد به طور کلي رد مي شود و ايمپلنت هاي دنداني خطري ايجاد نخواهند کرد. ايمپلنت هاي دنداني ساختار بسيار شبيهي به دندان هاي طبيعي دارند. در انجام ايمپلنت دنداني پايه هايي کاملا سازگار با بدن در درون استخوان فک قرار داده مي شوند و نقش ريشه دندان را ايفا مي کنند. اين پايه ها مانند ريشه دندان هاي طبيعي به استخوان فک جوش مي خورند.

پروتز يا روکش ايمپلنت نيز مانند تاج دندان مي باشند و بر روي پايه ايمپلنت به وسيله رابطي به نام اباتمنت قرار داده مي شود و ظاهري طبيعي نيز دارند.

براي به حداقلي رساندن اين ريسک چه مراقبت هايي ميتوان انجام داد ؟

عدم مصرف دخانيات و الکل بعد از انجام جراحي ايمپلنت

به طور کلي قطع مصرف الکل و دخانيات براي سلامتي شما مفيد است اما به طور کلي بعد از انجام جراحي ايمپلنت براي کاهش ريسک عفونت و شکست ايمپلنت بهتر است مصرف دخانيات و الکل را بعد از جراحي ايمپلنت تا دو هفته به طور کامل قطع کنيد و حتما اين موضوع را با پزشک خود در ميان بگذاريد.

انتخاب يک متخصص ايمپلنت خوب

متخصص ايمپلنت خوب در موفقيت ايمپلنت و کاهش عوارض احتمالي ايمپلنت مهم ترين نقش را ايفا مي کند. متخصص ايمپلنت ابتدا بايد تمامي سوابق پزشکي شما به خوبي بررسي کند و تمامي ريسک هاي با انجام درمان صحيح و موفق کاهش دهد و بهترين ايمپلنت در جهان را به شما معرفي کند.

رعايت کامل بهداشت دهان و دندان

رعايت بهداشت دهان و دندان حتي براي نگهداري از دندان هاي طبيعي و ايمپلنت ضروري است و همچنين براي کاهش ريسک عفونت و سرطان کاملا مهم و موثر است. همچنين بعد از جراحي ، آب نمک بعد از ايمپلنت نيز توصيه مي شود.

خطرات ايمپلنت دندان

ايمپلنت دندان يکي از درمان هاي بي دنداني مي باشد که طبق صحبت هايي که گفته شد ، تاکنون هنوز هيچ مدرک عملي در مورد اثبات سرطان زا بودن ايمپلنت ارائه نشده است و اين مطلب دروغ است. اما ايمپلنت دندان مانند هر درمان ديگري اگر درست انجام نشود ممکن است عوارضي داشته باشد.

بهترين راه براي کاهش تمامي عوارض ايمپلنت ، استفاده از برندهاي ايمپلنت با کيفيت و مراجعه به پيش يک متخصص ايمپلنت با تجربه است. اگر موارد بالا را در درمان ايمپلنت خود مدنظر قرار داده باشيد ، عوارض ايمپلنت شما به صفر نزديک مي شود.

شکست درمان ايمپلنت ( عفونت )

ايمپلنت هاي دنداني امروزه بيش از ?? درصد موفقيت درماني دارند و در عده نادري ممکن است شکست درمان ايمپلنت اتفاق بيفتد. علت ايمپلنت شکست مي تواند عدم استخوان کافي ، ديابت و مشکلات استخواني باشد که دندانپزشک حتما قبل از انجام درمان اين نکات را بررسي و به شما اعلام مي کند. اما در موارد نادري ايمپلنت هاي دنداني ممکن است عفونت کنند و شما مجبور به درآوردن پايه داشته باشيد.

بروز حساسيت

اين اتفاق بسيار نادر است اما ممکن است در برخي از افراد ايجاد حساسيت با فلز تيتانيوم ايجاد شود. در اين موارد به پيش پزشک مراجعه مي کنيد و راهکار يا دستورالعمل لازم را خدمت شما اعلام مي کند.

ايمپلنت دندان خوبه يا نه ؟

همانطور که گفته شد هيچ ارتباطي بين ايمپلنت و سرطان وجود ندارد و امروز موفقيت ايمپلنت هاي دنداني بالاي ?? درصد مي باشد. به طور کلي ايمپلنت دندان به نسبت ساير درمان هاي بي دنداني داراي مزاياي بسيار زيادي اعم از طول عمر بالا ، استحکام و …… است و اين درمان به دندان هاي جانبي شما نيز مانند بريج تغيير يا تراش وارد نخواهد کرد. همچنين ايمپلنت هاي دنداني از تحليل لثه و استخوان جلوگيري مي کنند.

هزينه ايمپلنت به نسبت قيمت بريج دندان بيشتر است اما به نسبت طول عمر و تمام مزاياي که دارد ، اين درمان کاملا ارزشش را دارد و اگر شما از برندهاي ايمپلنت با کيفيت استفاده و به پيش يک دکتر متخصص ايمپلنت حرفه اي مراجعه کنيد ، امکان ايجاد عوارض به صفر در نزديک مي شود.

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 19:09

ايده هاي ماکان  آريا پارسا چگونه اجرا شد؟

 

وقتي ناگهان ايده اي به ذهنتان خطور مي کند آشپزي مي کنيد. شايد اولين صبح که سر کار مي رويد يا در حين پياده روي و ورزش!

 

شايد ايده هايي به ذهنتان خطور کند، و ديدن او که آن را انجام مي دهد، واقعاً سرگرم کننده است. ممکن است از اجراي آنها بترسيد، غافل از اينکه تجارت بزرگ و اختراعات مهم تاريخي اغلب از اين ايده هاي به ظاهر ساده سرچشمه مي گيرند.

 

ايده هاي شما ارزشمند است. البته اين بدان معنا نيست که هر ايده اي که به ذهن شما مي رسد ايده خوبي است، بلکه به اين معني است که همان ايده ممکن است پاسخي به چيزي بوده باشد که مدت ها در جستجوي آن بوديد و اکنون پاسخ به آن رسيده است. ذهن خود را به نوعي، بنابراين شما بايد قدر و ارزش آن ايده ها.

 

ممکن است ايده خوبي باشد، اما ممکن است کارساز نباشد. در واقع، تفاوت هاي زيادي بين يک ايده کارآفرينانه و يک فرصت کارآفريني وجود دارد. اغلب اين ايده به اندازه کافي خوب و صحيح است، اما اجراي آن با مشکلات زيادي همراه است. بنابراين مهم است که به دنبال فرصت هاي کارآفريني باشيد.

 

اگر نمي خواهيد در اين راه شکست بخوريد، از تجربيات مديران ارشد و کارآفرينان استفاده کنيد. دکتر ماکان آريا پارسا 36 ساله و مديرعامل هلدينگ پارس معتقد است زير گروه خود يکي از افرادي است که اين روزها با اجراي درست ايده آموزش الکترونيکي به موفقيت هاي چشمگيري دست يافته است.

چگونه ايده خود را اجرا کنيم؟

 

ترس از اجراي ايده هاي ناب را کنار بگذاريد. اگر با برنامه پيش برويد، به آنچه در ذهن داريد دست خواهيد يافت. به ياد داشته باشيد، اگر شما افکار خود را دنبال نکنيد، شخص ديگري اين کار را انجام خواهد داد و پس از مدتي ممکن است دلش براي شما تنگ شود!

يک جستجو انجام دهيد

 

اکنون که يک ايده تجاري داريد. وقت آن است که آن را رها کنيد و ادامه دهيد. اما به چه معني است؟

 

ابتدا به اين سوال پاسخ دهيد: آيا ايده شما پتانسيل موفقيت دارد؟ قبل از هر اقدامي بايد امکان سنجي ايده خود را ارزيابي کنيد.

 

براي موفقيت يک کسب و کار کوچک، بايد مشکلي را حل کند، نيازي را برآورده کند يا آنچه را که بازار به آن نياز دارد و مي خواهد ارائه دهد. راه هاي مختلفي براي تعيين نياز وجود دارد، از جمله تحقيق و آزمون و خطا.

 

هنگام بررسي بازار بايد به سوالات زير پاسخ دهيد:

 

آيا نيازي به محصولات و خدمات مورد انتظار شما وجود دارد؟

 

چه کسي به آن نياز دارد؟

 

آيا شرکت هاي ديگري هم اکنون محصولات و خدمات مشابهي را ارائه مي دهند؟

 

رقابت با آنها چگونه است؟

 

چگونه کسب و کار شما جايگاه خود را در بازار پيدا خواهد کرد؟

يک چک ليست تهيه کنيد

 

گام مهم بعدي پس از ارزيابي ايده، تهيه يک چک ليست کامل از تمام کارهايي است که بايد انجام دهيد. براي اجراي ايده بايد چک ليستي از الزامات ارائه دهيد. به عنوان مثال، ايده شما ممکن است راه اندازي يک فروشگاه خاص باشد، در اين صورت اولين چيزي که بايد به آن فکر کنيد اين است که چگونه سرمايه جذب کنيد؟ آيا قصد خريد يا اجاره فروشگاه را داريد؟ هزينه خريد اقلام در فروشگاه چقدر است؟

 

ممکن است پس انداز داشته باشيد تا خودتان اين کار را انجام دهيد يا ممکن است نياز به درخواست وام داشته باشيد. اما بعد از پايتخت بايد به سراغ مجوزهاي قانوني رفت. اخذ مجوزهاي لازم نيز بايد در اين چک ليست گنجانده شود. سپس به نيروي انساني، منابع ويژه و ... نياز داريد. وقت آن است که آنها را آماده کنيم.

 

طرح

 

براي اجراي يک ايده به يک نقشه راه دقيق نياز داريد. داشتن يک طرح تجاري مي تواند ايده شما را از راه اندازي تا رشد کسب و کار هدايت کند. داشتن چنين برنامه اي براي همه مشاغل جديد ضروري است.

 

شما مي توانيد با مشاوره و راهنمايي کارشناسان از اين طريق برنامه اي براي خود تعريف کنيد. همانطور که در مرحله آماده سازي چک ليست گفتيم، حتما مشخص کنيد که قصد داريد اسپانسر داشته باشيد يا پس انداز خودتان براي تامين سرمايه لازم. يا حتي ممکن است لازم باشد از کسي وام بگيريد.

يک ساختار تجاري را انتخاب کنيد.

کارافرين موفق از نگاه دکتر ماکان آريا پارسا

 

آيا مي خواهيد شرکت شما مالکيت خصوصي يا شرکتي باشد؟ شرکت با مسئوليت محدود يا شرکت سهامي؟

 

در واقع هويتي که براي کسب و کار خود انتخاب مي کنيد بر نام کسب و کار، مسئوليت هاي شما و نحوه پرداخت ماليات شما تأثير مي گذارد. با گذشت زمان، با رشد و تغيير کسب و کار شما، ساختار آن ممکن است با ارزيابي مجدد تغيير کند. پس بد نيست با اين همه پيچيدگي با يک مشاور کسب و کار حرفه اي مشورت کنيد.

 

دکتر آريا پارسا به عنوان يک مشاور حرفه اي بازرگاني نيز شناخته مي شود. او به توانايي خود در کمک به افرادي که تازه شروع کرده اند با توصيه هاي لازم افتخار مي کند. او حتي از تخصص مديران ارشد براي رشد کسب و کار خود استفاده کرد.

برند خود را انتخاب و ثبت کنيد

 

يک برند خوب مي تواند کسب و کار شما و ابعاد آن را به خوبي نشان دهد، پس در انتخاب آن بسيار دقت کنيد. هنگام بررسي گزينه هاي برندسازي، تمام معاني ممکن را در نظر بگيريد، سپس نام مورد نظر خود را انتخاب کنيد. هنگامي که بهترين نام را انتخاب کرديد، بايد بررسي کنيد که آيا در حال حاضر کسب و کاري با آن نام وجود دارد يا خير. اگر نه، نام داده شده را وارد کنيد.

تيم خود را آماده کنيد

 

اگر مي خواهيد کارمنداني را استخدام کنيد، اکنون زمان شروع است. ابتدا هر موقعيت شغلي و مسئوليت را به درستي طراحي و تعريف کنيد. سپس افراد و کارشناسان مناسب را براي اين کار با دقت انتخاب کنيد.

کسب و کار خود را تبليغ کنيد

 

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 204 تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 ساعت: 4:38

معرفي شرکت خدمات کامپيوتري رايانه کمک

 

s8_reyq.jpg

 

رايانه کمک با سابقه بيش از ?? سال ارائه خدمات کامپيوتري، سال‌ها است که به‌صورت تلفني به حل مشکلات کامپيوتري و تلفن همراه شما عزيزان مي‌پردازد.

سلب‌ مسئوليت: تحريريه‌ي زوميت در تهيه‌ اين محتواي تبليغاتي نقش نداشته و مسئوليتي در قبال صحت آن ندارد.

باتوجه‌به سابقه بالاي ما در اين زمينه و همچنين بهره‌مندي از کارشناسان مجرب و باتجربه به جرأت مي توانيم بگوييم شرکت رايانه کمک در نوع خود بي‌نظير است

 چرا رايانه کمک؟

از سال‌ها پيش بسياري از کارشناسان کامپيوتر شروع به حل مشکلات کامپيوتري هم‌وطنان عزيز  کرده‌اند؛ اما زماني‌که ما با يک مشکل کامپيوتري روبه‌رو مي‌شديم، مجبور به انتقال کامپيوتر خود به يک خدمات کامپيوتري بوديم. شروع کار رايانه‌کمک بر اين مبنا بود که ديگر نياز به انتقال کامپيوتر شخصي خود نداشته باشيم؛ بنابراين علاوه بر کاهش زمان و هزينه سعي بر افزايش امنيت اطلاعات شما عزيزان داشته‌ايم

در بيشتر مواقع مشکلات کامپيوتري در کمتر از پنج دقيقه صحبت، با يک کارشناس کامپيوتر حل مي‌شود؛ پس صرف هزينه و زمان بالا براي جابه‌جايي کامپيوتر به يک مرکز کامپيوتري به هيچ عنوان منطقي نيست

همان‌طور که از صحبت‌هاي بالا متوجه شديد، حل مشکلات کامپيوتري به‌صورت تلفني يا حتي از طرق اينترنت و با استفاده از نرم‌افزارهاي ريموت کنترل، ايده‌اي شد براي تأسيس شرکت پشتيبان کامپيوتر رايانه کمک، ما اين شرکت را با بهره‌مندي از کارشناسان مجرب تأسيس کرديم تا در کمترين زمان قادر به حل مشکلات شما عزيزان باشيم

 

 انواع خدمات شرکت رايانه کمک

 در اين قسمت مي‌خواهيم شما را با خدمات شرکت رايانه کمک بيشتر آشنا کنيم.

  ما در دو حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار کامپيوتر آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزيز هستيم. همچنين در حوزه حل مشکلات نرم‌افزاري گوشي‌هاي تلفن، کارشناسان باتجربه‌اي ما را همراهي مي‌کنند

  • پشتيباني شبکه‌هاي کامپيوتري
  • عيب‌يابي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري
  • بازيابي اطلاعات
  • ارائه و نصب انواع آنتي‌ويروس، ويروس‌کشي
  • نصب انواع سيستم‌عامل‌ مانند ويندوز
  • تعمير کامپيوتر
  • راه‌اندازي شبکه
  • نگه‌داري از شبکه‌هاي کامپيوتري
  • عيب‌يابي شبکه
  • ارتقا و به‌روزرساني کامپيوترهاي قديمي
  • نصب نرم‌افزارهاي عمومي و تخصصي
  • حل مشکلات نرم‌افزاري
  • اعزام کارشناس کامپيوتر به محل کار و منزل شما و تعمير کامپيوتر در محل
  • حل مشکلات اينترنتي
  • راه‌اندازي اينترنت و تنظيم مودم
  • فروش قطعات سخت‌افزاري
  • فروش تجهيزات کامپيوتري
  • طراحي سايت با کدنويسي يا وردپرس
  • نگه‌داري سايت
  • آموزش کامپيوتر

  خدمات کامپيوتر تلفني

 همان‌طور که متوجه شديد اصلي‌ترين کار شرکت رايانه کمک ارائه خدمات کامپيوتري تلفني است. بدين منظور شما عزيزان مي‌توانيد با شماره‌هاي 9099071540 و 909070192 ازطريق تلفن‌ ثابت و خط موبايل همراه اول با شرکت رايانه کمک در تماس باشيد. کارشناسان ما پس از از شنيدن مشکل کامپيوتري شما ما به‌صورت تلفني در کوتاه‌ترين زمان ممکن مشکل را برطرف مي‌کنند و در صورت نياز از شما درخواست مي‌شود براي بالا بردن کيفيت خدمت‌رساني و سرعت، روي سيستم خود نرم‌افزار ريموت نصب کنيد تا کارشناس به‌صورت ريموت به سيستم شما متصل شود و مشکل را برطرف کند. اما در صورتي‌که مشکل سخت‌افزار  تشخيص داده شود يا امکان حل مشکل به‌صورت تلفني و اينترنتي برقرار نباشد، کاربر مي‌تواند از گزينه ثبت سرويس حضوري استفاده کند که در اين صورت، هم مي‌توانيم کارشناس به محل اعزام کنيم و هم شما مي‌توانيد سيستم خود را به محل شرکت رايانه کمک ارسال کنيد

 خدمات کامپيوتر در محل

همان‌طور که در قسمت قبل توضيح داده شد، يکي از خدمات شرکت رايانه کمک اعزام کارشناس کامپيوتر به محل است. مزيت اين روش اين است که تعمير کامپيوتر شما جلوي چشم‌تان انجام مي‌شود.

بنابراين علاوه بر افزايش امنيت و در صورت داشتن زمينه، شما مي‌توانيد روش حل مشکل کامپيوتر را از کارشناس شرکت ما ياد بگيريد

يکي از اهداف شرکت رايانه کمک افزايش سطح آگاهي شما عزيزان است و در هر دو روش:

?- زماني‌که به‌صورت تلفني در حال کمک به شما در رفع مشکل کامپيوتري هستيم.

?- زماني‌که به‌صورت حضوري در محل به تعمير کامپيوتر شما مي‌پردازيم.

تمامي مراحل انجام کار قدم به قدم به شما عزيزان توضيح داده خواهد شد. با اين کار به افزايش سطح آگاهي هم‌وطنان خود در زمينه کامپيوتر کمک کرده‌ايم

البته شايد بسياري از هم‌وطنان اين ذهنيت را داشته باشند: «ازآنجاکه ما از اين طريق کسب درآمد مي‌کنيم، چه دليلي دارد اين مراحل را به آن‌ها آموزش بدهيم و شايد در آموزش کوتاهي کنيم»؛ اما بايد بگوييم با پيشرفت روزبه‌روز تکنولوژي مشکلات کامپيوتري نيز روزبه‌روز افزايش پيدا مي‌کند؛ بنابراين ما به‌دنبال يادگيري و رفع مشکلات جديد هستيم پس آشنايي شما با مشکلات قديمي تداخلي با کار ما ندارد.

هم در زمينه حل مشکلات کامپيوتري شما و هم در زمينه آموزش رفع مشکلات کامپيوتر ما با شما همراه هستيم.

 فروش قطعات سخت‌افزاري

 زماني‌که شما تصميم به خريد قطعات سخت‌افزاري براي حل مشکل يا حتي ارتقا سيستم کامپيوتري خود داريد، بهتر است با يک شرکت ارائه‌دهنده خدمات کامپيوتري تماس بگيريد. اين موضوع مي‌تواند صرفه‌جويي در زمان و هزينه را براي شما عزيزان به‌همراه داشته باشد. ازآنجاکه قطعاتي ارائه‌شده توسط شرکت‌هاي معتبر، اورجينال و فابريک است و باتوجه‌به داشتن گارانتي معتبر، ديگر نگران خريد قطعات فيک نخواهيد بود.

شرکت رايانه کمک علاوه بر ارائه خدمات کامپيوتري، بخش تعميرات تخصصي لپ‌تاپ را براي راحتي کار شما عزيزان راه‌اندازي کرده است. بنابراين با خيال راحت مي‌توانيد قطعات سخت‌افزاري مدنظر خود را تنها با يک تماس تهيه کنيد.

 آموزش کامپيوتر در منزل

علاوه بر اينکه شما مي‌توانيد همراه‌با کارشناسان ما قدم به قدم مراحل حل مشکلات کاميپوتري يا تلفن همراه را ياد بگيرد، شرکت ما بسته آموزش کامپيوتري را با عنوان «ده مهارت» ارائه کرده است. عزيزاني که قصد يادگيري کامپيوتري در منزل داشته باشند، مي‌توانند با تهيه اين بسته آموزشي در زمينه‌هايي از قبيل (وردپرس، ويندوز، آفيس، فتوشاپ و ...) به يادگيري کامپيوتر بپردازند. ما در اين بسته آموزشي سعي کرده‌ايم علاوه بر آموزش‌هاي کاربردي، رفع انواع مشکلات کامپيوتري را نيز آموزش دهيم. اميدواريم توانسته باشيم در زمينه افزايش آگاهي هموطن‌هاي خود قدمي برداريم.

منبع : www.zoomit.ir

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 183 تاريخ : يکشنبه 14 فروردين 1401 ساعت: 2:12

دانلود آهنگ سهراب پاکزاد به نام نور چشمي

اينک همراهتان هستيم با موزيک جديد “نور چشمي” با صداي سهراب پاکزاد با کيفيت هاي اصلي همراه با متن ترانه و پخش آنلاين در سايت گيسو موزيک

Download New Music By Sohrab Pakzad / Noor Cheshmi From GisoMusic

شاعر و آهنگساز: آرشا رادين, طاها يوسفي و سهراب پاکزاد

دانلود آهنگ نور چشمي سهراب پاکزاد

 

متن آهنگ نور چشمي سهراب پاکزاد

|???? ????? ????|
امشب ميام بازم به پنجرتون
يکم بمون نذار ويرونه شم
يه کوچه پر از سنگ و يه پنجره
مياي دَم شيشه يا ديوونه شم ؟
????
کي ميگه دور باشيم از هم بهتره ؟
کي ميخواد فکر تو از سرم بپره ؟
خيلي گفتم ولي اين دفعه آخره
دلم پشت دره …

منبع : https://gisomusic.com/

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 234 تاريخ : جمعه 5 فروردين 1401 ساعت: 4:12

لینک دوستان

خبرنامه